stolemylife1dnovell

Direktlänk till inlägg 13 november 2012

I LOVE ALL OF YOUR LITTLE THINGS KAP 1

Av Julia och Linnéa - 13 november 2012 17:25

1 år senare     cazia är nu 15 år

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Cazias perspektiv

Jag slog igen dagboken efter att jag skrvit mitt namn längst ner i det slitna hörnet på sidan kapitel 1055.

Om 40 dagar var det precis tre år sedan jag träffade harry första gången, Vi hade till slut blivit så nära vänner så jag berättade alla mina tankar till honom och han till mig. vi hade umgåtts all den fritid vi hade med varanndra , samtidigt hade min mamma och pappa slitit sig loss från varandra och efter mycket tårar och bråk så gav pappa up och flyttade till neapel i Italien. Mamma hade blivit förkrossad först och dämpat ner sorgerna med droger och jag hade börjat spändera mästa del av min tid hoss Harry. Det var sent på kvällen och jag skulle gå hem för att hämta ny kläder tills imorgon efter natten hoss Harry. När jag sänkte ner  handen på dörrhand taget snabbt efter rysningen jag fick av vinden som svepte förbi , innanför dörrkarmen kom mamma inspringandes med tårar rinandes för kinder och nykter överasskande.

'' Honey, i dont now how to say this but...''

'' But what'' svarade jag lite tyket och olidligt

'' We are going to move away''

'' WHAT? WHY? WHEN? HOW?'' utbrast jag

Hon omfamnade mig i en stor,varm kram av henne men inerst inerst inne visste jag att jag velat att det skulle vara Harry som stog här i detta nu.

'' Yes we are and we are going to move to Bradford, and i am so so sorry about this hun''

'' Yeah i really think you are. Do you really think i want to move. i will not leave Harry and you now that''

'' I am sorry '' skakade hon fram av lidsamhet för mig.

'' Why?''

'' I cant handle this anymore to wake up evrymorning in this place to think of all memories''

'' When''

'' One mounth''

Jag slet mig loss ur hennes famn upp för trappan och in i mitt dystra rum som jag själv inrett själv några dagar efter den dagen.. Jag sprang fram till gaderoben och plockade fram  

pjamasen hade jag redan hoss Harry efter som att jag sov där så ofta. Jag tog ner allt i en väska och begav mig mot badrummet och plockade ner tandborste,tandkräm,deo och min favorit parfym FAME av lady gaga inte för att jag var ett fan av henne utan för att den luktade specielt och att jag fick den av Harry. Jag slet försiktikt upp badrumsdörren och trippade snappt och ljudlöst ner för trappen och ut i hallen där tog jag på mig min jacka från förra året som jag älskade och skorna och gick ut genom dörren. Varför i hela friden ska vi flytta nu är ju allt bra , jag har höga betyg, en älskande bästa vän. Med snabba och medel stora steg till det välbekanta vita huset.,

___________________________________________________________________________________________________


Vi är verkligen så ledsna för den dåliga uppdateringen men Linnea har varit bortrest och jag har haft sjukt mycket läxor och 1 prov  förlåt igen.,. 2 kommentarer tills nästa.         // Julia & Linnea

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia och Linnéa - 27 december 2012 17:12

tyvärr men jag tror att denna novellblogg kommer läggas ner av oss efter som att vi inte har tid men hoppas att det inte gör er allt för beskvikna. men dom goda nyheterna är att jag (julia) ska fortsätta skriva en egen 1d novell på:   www.myheart...

Av Julia och Linnéa - 23 november 2012 17:59


Vi har nu slagit sidvisnings reckordet , coolt      tack         ...

Av Julia och Linnéa - 4 november 2012 11:38

Hej vi är ledsna för lite dålig uppdaterinng men det kommer ett till kapitel idag tror jag. gå gärna in på: www.linneathediamond.bloggplatsen.se ...

Av Julia och Linnéa - 2 november 2012 12:45

Allt började med en grå November dag i holmes chapel,,, Jag satt i min säng med tårar som föll  ner för mina redan blöta kinder., Jag ville inte lyssna på mina föräldrars bråk om ekonomi så jag stormade ut ur mitt rum och ut i köket där mina förä...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Presentation


Hej!
Vi är 2 tjejer som skriver noveller! Våran nuvarande novell heter I LOVE ALL OF YOUR LITTLE THINGS.,.

skriv vad ni tycker

om du inte förstår


Ovido - Quiz & Flashcards